Zwroty i Reklamacje – Szycie z Pasją
Twoja satysfakcja jest dla nas najważniejsza. Jeśli produkt nie spełnił Twoich oczekiwań lub chcesz go zwrócić, oferujemy możliwość zwrotu w ciągu 30 dni od daty otrzymania zamówienia. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje na temat procedury zwrotów i reklamacji.
Zwroty – krok po kroku:
-
Termin zwrotu:
Masz 30 dni na zwrot produktu bez podania przyczyny. -
Stan produktu:
Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania. Powinien być w oryginalnym opakowaniu, z metkami i wszystkimi załączonymi akcesoriami. -
Wypełnienie formularza:
Pobierz formularz zwrotu [tutaj – link do pobrania], wypełnij go i dołącz do paczki ze zwracanym produktem. -
Sposób odesłania:
Odeślij produkt na nasz adres:
Szycie z Pasją
ul. ks. Bp. I. Krasickiego 5/20
41-500 Chorzów
Polska -
Koszt zwrotu:
Koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient. -
Zwrot pieniędzy:
Po otrzymaniu i zweryfikowaniu zwrotu, środki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych na konto podane w formularzu.
Reklamacje:
Jeżeli otrzymany produkt jest uszkodzony lub ma wady, przysługuje Ci prawo do reklamacji.
-
Zgłoszenie reklamacji:
Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie:
📧 kontakt@szyciezpasja.pl
📞 +48 733 544 572 -
Opis wady:
W zgłoszeniu opisz problem i dołącz zdjęcia uszkodzenia. -
Proces rozpatrzenia:
Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni. W przypadku uznania reklamacji naprawimy produkt, wymienimy go na nowy lub zwrócimy pieniądze.
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami:
📧 kontakt@szyciezpasja.pl
📞 +48 733 544 572
Dziękujemy za zaufanie!
Zespół Szycie z Pasją